Anslutningsproblem

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by Pippilotta, Jun 11, 2011.

1. Pippilotta

Pippilotta Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Är det någon mer än jag som inte längre kan logga in på Facebook? Slutade med appen pga brister och började istället använda Fbs mobila hemsida, men sedan ett par dagar får jag "Anslutningsproblem". Har letat efter andra ingångar men inte hittat några, tänkte att de kanske bytt namn. Har testat Friendstream men gillar den inte, så vad gör jag nu? Har någon tips tar jag tacksamt emot :).

2. damagee

damagee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Friendcaster pro tycker jag att du ska prova. Mycket bättre än den vanliga skitappen. Den gör allt mycket bättre.

Pippilotta likes this.
  3. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Köpte friendcaster pro & var supernöjd tills jag upptäckte att det mycket ofta fattas inlägg! När jag exempelvis nu öppnar den & samtidigt öppnar original appen så fattas flera inlägg & det är ganska så många?

Vet du vad det kan bero på? Använder den inte bara för det :(

För övrigt så har jag inga direkta problem med originalappen men den är dock seg emellanåt...

4. damagee

damagee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Det var som fan för det var exakt därför jag bytte från originalappen eftersom jag missade en del inlägg. Den är väldigt seg tycker jag och det är väl märkligt att det inte finns en originalapp som kan motsvara förväntningarna vi användare har. Jag använder gärna originalet då den är snyggare och lite mer hanterlig men då måste det till en del ändringar.

5. _z_

_z_ Professional Droid Medlem

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy Note 8
    Har undersökt lite nu & de inlägg jag missar är från ett stort antal specifika vänner, när jag går in på deras wall så fattas typ 90 % av deras inlägg. Obs att det är normala statusuppdateringar jag pratar om.
    Har även testat att ominstallera, dock utan resultat...

Vet inte om det bara är lösa rykten men det skrivs en del om att man arbetar på en ny officiell app, känns som att den gamla är utdaterad & att det kanske inte är någon vits att uppdatera en sådan bristfällig app. Bättre då att göra en ny :)