Hur många swedroidare använder skärmskydd nuförtiden? Själv har jag har jag ett i glas just nu på min Samsung a52s . Tycker att man känner att mobilen blir betydligt tyngre men samtidigt gillar jag känslan av säkerhet . Vad tycker ni ? Kör ni med eller utan?
Använder skärmskydd. Ett tips är ju att starta en omröstning, då behöver inte alla svara om man inte orkar. Men klicka på en knapp kan man nog orka.
Jag använder Skärmskydd enbart för att jag gillar att testa nya mobiler. Hade jag behållit min i typ två år så hade jag kört utan.
Okej . Jag brukar ha mina mobiler lite längre . Min förra körde jag utan skydd men tycker att hela skärmen blir ju lätt repig. Så denna ska jag köra med tänkte jag . Oj blir skyddet för repigt kan man ju byta till ett nytt fräscht för en billig peng
Jag tänker som tvärtom. Eftersom jag ska ha den länge vill jag ha skydd så den håller om jag tappar den eller så den inte blir repig under tiden.
Ja, om skärmen är platt. Nej, om skärmen är kurvad. Just nu använder jag skärmskydd. Alltid glas om jag köper skyddet själv. Amazon.se har ganska billiga bra 3-pack glasskydd. Dock brukar Samsungs förinstallerade skärmskydd i plast vara helt ok.
Håller med dig plastskydd är inget vidare om du frågar mig. Svårt att installera och blir repigt efter en dag .
Ja om skärmen är kurvad blir de svårt med glas hehe . Köpte nyligen en a52s på den var de inget skärmskydd förinstallerat . Amazon är ju helt klart de bästa när man handlar skärmskydd ,billigt och bra i många lägen
Har inte haft förut. Men på nuvarande iPhone 13 Mini har jag det. Osäkert på vad det är för material. En butik som monterade det i alla fall.
Nej, jag gillar inte skärmskydd. Hade skärmskydd på OnePlus 3 i 1 vecka, sedan åkte det förmonterade skärmskyddet av
Brukar inte använda skärmskydd, men orginalmonterat plastskydd sitter kvar på min Mi 11 Lite. Börjar se trött ut så det ryker nog snart...
Tycker kollisions design, reptålig glas och skal är ett bättre skydd vid fall. Repor kan man leva med, krossade skräm inte så användbart. PS: 3D glas är djävulens ide, sämsta som finns.