APN sparas inte. SD-kort ej tillgänglig.

Diskussion i 'Galaxy S' startad av IntenZe, 30 jul 2010.

1. IntenZe

IntenZe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Det har uppstått problem sen jag flashade senaste gången. Innan jag börjar wipa och göra om allt ännu en gång tänkte jag höra ifall det är någon annan som haft samma problem.

1. När jag skriver in mitt APN i inställningarna så sparas det inte.

2. När jag kör in usb i datorn och mountar så blir interna och externa sd korten direkt "ej tillgänglig" och jag kan inte gå in i sd-kortet genom datorn.

Någon som haft samma problem?

Edit; det verkar som att apn sparas för E kommer upp vid sändningsstapeln efter det att jag skriver in det. De sparas men det syns inte bland mina sparade apn inställningar. Sjukt, men det kan jag leva med.
    Då är det bara mountningen av sd kortet som återstår då.

Edit 2; när jag väljer "mount" så kommer det upp "stänga av usb minnet och sd kortet "försvinner" spårlöst. Om jag efter det väljer "stänga av usb-minnet" i notification bar så kommer det tillbaka. Why is that?

Last edited: 30 jul 2010
  2. Turritops

Turritops Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Kör du Market Access? När jag har valt ett annat SIM-kort för att få fart på betalappar ser jag inte APN-inställningarna, ställer jag tillbaka till original kommer dom fram igen.

3. IntenZe

IntenZe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tack! Skulle det funnit ett creds system på swedroid hade du fått creds av mig. <3