App eller sida?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av senar, 10 apr 2011.

1. senar

senar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Ibland undrar man vad man ska ha alla appar till. Till slut har man en app för varje internetsida man brukar vara på. Vad tycks. Borde man istället göra sig flera bokmärken i browsern och skippa några appar. Kunde detta möjligen spara lite belastning på telefonen eller är det sak samma? Vad tror ni? Tyckte tråden passade här för att det är intressant att höra vad adra Galaxy ägare säger. Också med tanke på Lagg och smidighet. Jag använder originalbrowsern.

2. Galaxxy

Galaxxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Jag tror inte appar påverkar telefonens kapacitet, jag använder dock inget utav det, surfar in på sidan på webbrowsern, inte så jobbigt det heller.

3. senar

senar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Det va det jag menade med bokmärken.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

4. Galaxxy

Galaxxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    35

MINA ENHETER

Ja, alltså jag har inte ens några bokmärken, skriver in t.ex Swedroid.se/forum, har det inte sparat någonstans.

5. kallgren

kallgren Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Beror helt på hur välgjord appen är i mina ögon. Youtube-appen gillade jag tex inte från början, men använder den nu då jag insett värdet av att kunna läsa kommentarer och beskrivning under tiden man kollar på videon :) skulle dock hellre vilja ha den i vitt. Aftonbladet är också rätt skön, samt tapatalk för diverse forum (Har dock inte använt den mycket alls av nån anledning).

Något annat som är intressant är också hur många som använder mobila versioner av hemsidor istället för datorversioner. Tex kollar jag på datorversionen av swedriod på mobilen.

6. senar

senar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Testade nu att använda facebook-sidan istället för appen (det va nån i en annan tråd som upplyste om att den ställer till det med SNS tjänsten), men den laggade rätt rejält - ännu mer än appen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Last edited: 11 apr 2011