App för att lägga på med sidoknapp

Diskussion i 'Applikationer' startad av Crulluz, 2 maj 2014.

1. Crulluz

Crulluz Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Jag spräckte min zopo c2 platinum och bytte display (touch och allt vad det heter). Nu fungerar den felfritt, dock så har jag stött på ett problem.

När jag är i ett samtal är skärmen alltid svart, även när jag flyttar den ifrån örat. Detta gör att jag inte kan trycka på någonting på skärmen, stänga av micen, knäppa på högtalarna, och framför allt lägga på samtalet. Nu måste jag varje gång vänta på att den andra ska lägga på.

Jag måste ha blockerat det som känner av avståndet till örat eller hur man ska säga, när jag bytte display, eller haft sönder det på något vis.

I alla fall så undrar jag om det finns någon app som gör så att man kan lägga på samtal genom att klicka på exempelvis låsknappen eller liknande. Själv lyckades jag inte hitta någon app.

Tacksam för tips!

2. Snusdus

Snusdus Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    259

MINA ENHETER

Är nästan säker på att du kan välja att avsluta samtal med strömknappen om du kör en nyare version. Detta gör du undre "Tillgänglighet" i inställnignar.

Crulluz gillar detta.
  3. Hänglås

Hänglås Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    455
    Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello, Telenor
    Telefon:
    Galaxy s21
    Proximity sensorn kan ha gått sönder då du bytte skärmen. Det är den som känner av om du har örat vid skärmen under samtal

/Tapatalked