App för att läsa outlook filer

Diskussion i 'Applikationer' startad av mackann, 5 feb 2013.

1. mackann

mackann Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra
    Hej jag har en samsung s3 och undrar om det finns något program som man kan se sina emails och kalender i liknande outlook 2010 i windows 7.
    Normalt sätt finns det ju massa smarta synk program osv, men min jobb mail kommer jag inte åt om jag inte är inloggad med min jobb dator på vårat nätverk eller om jag använder en vpn med en kod dosa till.
    Men jag behöver inte direkt mail direkt jag får dom utan kan lägga över dom manuelt. Det jag har hittat är en fil som ligger i en mapp som heter exhange med namn som mitt användarnamn och har fil typ outlook data file (.pst)
    Och som jag förstått det ligger alla mina mail och kalender osv i den filen så har lagt över den filen på mobilen och undrar om det finns en app som kan läsa av den så jag kan se mail och kalender i mobilen ?
    Djupt tacksam för hjälp!

2. faidros

faidros Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

3. MEE

MEE Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Har lite svårt att se nyttan med att kunna öppna .PST filen eftersom du inte kommer att kunna svara på mail eller lägga in nya saker i kalendern via telefonen.
    För mailen är det nog enklast att vidarebefodra det du vill läsa i telefonen till din gmail.
    För kalendern finns det synklösningar mellan Outlook och google calendar som fungerar ganska bra.
    Båda lösningarna kommer att göra din IT-avdelning arga eftersom du troligen bryter mot företagets IT-policy.

4. mackann

mackann Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    62
    Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre och Comviq
    Telefon:
    Samsung s24 Ultra
    Hur lägger man vidarebefordring i Outlook 2010?
    Vet du nån lösning som inte kräver att man installerar nåt program på datorn då den är låst för att installera program?