App för att övervaka en dator

Diskussion i 'Applikationer' startad av raws89, 14 maj 2011.

1. raws89

raws89 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Alltså, jag undrar om det finns någon app som nästan är som fjärrstyrning, fast att det mer är som "bevakning". Att jag kan se om någon är inne på min dator utan att dom märker det :P Hoppas någon förstod min förklaring! Tack och godnatt :)

2. Dirk Diggler

Dirk Diggler Android Medlem

Mottagna gillanden:
    523

MINA ENHETER

Skulle ju vart rätt schysst faktiskt. Man har ett litet program som man själv stänger av när man är vid datorn. Annars går det på, får ju vara en liten server, som t.ex. reggar keystrokes. När någon klickar med musen eller skriver på tangentbordet skickas det iväg ett mail eller en liten notifikation på annat sätt. Det behöver ju faktiskt inte ens vara en app du har på telefonen då Gmail alltid finns tillgängligt :)

3. th3stinger

th3stinger Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

finns redan, använder sj PC Monitor (http://www.mobilepcmonitor.com/)

Övervakar allt från temp, inloggade, processer som körs i bakgrunden, omstart, utloggning och MKT mer!
    Appen finns i både standard, och pro. Varav Pro kostar lite och erbjuder mer funktioner, men det totalt värt det!
    Programmet måste finnas installerat i datorn Och mobilen. Den körs som en tjänst och är helt osynligt! :) :)

Last edited: 14 maj 2011
    Berntsson och raws89 gillar detta.
  4. spjerne

spjerne Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Jag använder PhoneMyPc. Fungerar bra både över 3g o wifi och syns inte när det är igång.