App förslag - Vad ska jag använda Tab 10.1 till?

Diskussion i 'Samsung' startad av drgregur, 27 sept 2011.

1. drgregur

drgregur Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Står i valet och kvalet för att köpa en tab 10.1 , men sen när man står där i butiken och testar den så vet man inte riktigt vad man ska ha den till mer än att små surfa,kolla mail, tv.nu, FB, film på nån resa...

Ni som haft den ett tag kanske har upptäckt mer och nya områden som ni använder den på som en annan kanske inte tänkt på.

FÖrslag önskas innan man köper den... :)

2. Andreas527

Andreas527 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    170

MINA ENHETER

Är väl just de saker som du nämner som jag tycker är det en surfplatta av valfritt märke är bra på och blir ett bra komplement till datorn.
    Tycker du fångade upp det mesta man kan använda plattan till. Vill man göra mer så är nog en dator bättre.

Använder min surfplatta huvudsakligen till att hålla kolla på div forum och rss feeds + youtube. Lägger även över bilder som jag tagit och vissa dokument för att snabbt kunna visa upp dessa. Betydligt skönare att softa i soffan och läsa. Slipper datorns ljud, värme.

Datorn används bara till torrents och då man ska skriva längre dokument. Så den används inte någon många minuter per dag. Orkar jag inte starta datorn så går det utmärkt att ladda ner torrents med plattan, men det är sällan och då det blir av så är det kortare serie avsnitt och sådant jag inte behöver ha i 720p

3. Degauss

Degauss Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    40
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro
    Jag använder den på olika möten på jobbet för att skapa notes och div päminnelser med Evernote. Slipper ta med en dator och papper osv

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk