[App]Nordic Flights

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av KimAM, 29 nov 2010.

1. KimAM

KimAM Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hei!

Jeg har utvidet en applikasjon jeg har hatt i Norge en liten stund, til også å ta med Sverige. Det er en applikasjon for å vise ankomster/avganger på flyplasser. I tillegg kan man motta notifications på et valgt fly. (Pluss en widget)

Jeg har nettopp lagt den ut på Android Market for Android > 2.1.

Hvis noen her finner applikasjonen nyttig, og laster den ned (den koster 12NOK), kan dere gi tilbakemelding på om min svenske oversettelse er god? Er det noe jeg må endre på?

Jeg har dessverre ingen barcode tilgjengelig, men den ligger på market som "Nordic Flights" som sagt. Tusen takk på forhånd for hjelp :-)

2. choudhry

choudhry Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Skitbra ide och den verkar funka riktigt bra!
    Enda texten jag kanske kan klaga på är när man ska lägga till en notification så står det bara "starta", det kanske kunde stå "lägg till påminnelse". Eller om det är för långt kan kanske bara använda ringklockan(alltså symbolen) som du använder på första sidan.
    Det här är bara för att vara övertydlig för det funkar med "starta" men alla användare är inte riktigt lika smarta haha

3. KimAM

KimAM Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Takk for tilbakemelding!

Er enig at det er et litt dårlig navn på knappen, så skal endre det ved neste oppdatering. Brukte google translate etter "beste" evne, så er vel litt flere ordfeil her og der :/