[App] Släck ljusen

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av dekline, 27 feb 2013.

1. dekline

dekline Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Hej
    Jag har släppt en ny gratisapp som heter Släck ljusen på play store.

Jag byggde appen för att jag glömde bort mina tända ljus när jag gick hemifrån en gång och det ville jag inte göra igen.

Släck ljusen är väldigt enkel att använda, finns bara en knapp och när man startar appen loggas ens position. Skulle man då glömma bort ljusen när man går hemifrån så får man en notifikationsuppdatering som påminnelse. Man får även denna påminnels om man inte har stängt av appen inom 3 timmar (standard). Man kan även stänga av appen genom notifikationen (api 16+) då den körs som en service.

Testa gärna appen och ge mig lite feedback, om den varnar som den ska när ni går ut osv. Jag har även tampats lite med den engelska översättningen för termonologin i appen är inget jag använder i engelskan till vardags :) Så testa gärna den engelska översättningen också (genom att byta språk i telefonen/plattan).

Fungerar från android 2.3.3 och upp till 4.2.2 för både telefoner och plattor.

[YOUTUBE]RFgkOaZPiVs[/YOUTUBE]

Ladda ner Släck ljusen gratis här:

[QR]https://play.google.com/store/apps/details?id=com.unzippedlabs.extinguish[/QR]

Edit
    Uppdaterat appen med en snyggare knapp och ändringar i den engelska versionen.
    Har även gjort en lite film om appen.

Last edited: 28 feb 2013