App - Stryktips hos Svenska spel med Android

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av Dalla, 30 jun 2010.

1. Dalla

Dalla Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Goddagens mina vänner,

Jag har senaste tiden pysslat med en app för att kunna ladda upp stryktipsrader till Svenska spel via Android. Har nu kommit såpass långt att jag känner att jag behöver hjälp med betatestning.

I nuläget är det väldigt basic:
    Man loggar in på sitt konto, får upp de 13 matcher som gäller för kommande veckas spel, lägger sin rader (enkelrad eller M-system), laddar upp till svenska spel, och godkänner slutligen raden.

Jag har en hel del tankar och idéer om kommande utveckling, bl.a.
    * Stöd även för Europatipset
    * Möjlighet att lägga bolagsspel
    * Möjlighet att se senaste resultat för hemma/bortalag

Känner dock att det vore bra att få ut en första version så snart som möjligt för att se vilket intresse det finns för fortsatt utveckling.
    Vidare så ser jag ett stort behov av förslag vad gäller förbättring av design, jag är betydligt mycket mer utvecklare än jag är designer.

Appen fungerar i nuläget, men det vore ju kul om den blev snygg också :-)

Så, hur göra för att på bästa sätt få hjälpa med testning? Detta är första appen jag släpper "publikt", så räknar med att folk hittar en hel del som jag inte har tänkt på. Förhoppningsvis kan jag lägga upp en första version om någon vecka.

Synpunkter? :-)

2. Reconnnn

Reconnnn Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    263

MINA ENHETER

Lägg upp apk filen på något ställe där alla kan ladda ner den från. Och sen gör en QR kod så kommer många ladda ner den. Lägg även upp lite bilder alltid kul att se hur appen ser ut :D