Appar för tablets

Discussion in 'Applikationer' started by PingviN, Oct 6, 2012.

1. PingviN

PingviN Youth Droid Medlem

Telefon:
    Xperia XZ2 Premium

MINA ENHETER

Telefon:
    Xperia XZ2 Premium
    Övrigt:
    Garmin Vivoactive 3
    Som nybliven ägare av en surfplatta är jag på jakt efter välanpassade applikationer. Tyvärr gav en snabbare googling inte mer än ett par enstaka guldklimpar, så jag vänder mig hit istället

Jag har just nu Pulse, Chrome, Swiftkey och Polaris Office installerat, så jag tar alla tips jag kan få :) Bra musikspelare som drar nytta av den större skärmen?

Inga spelrekommendationer helst, jag spelar i princip aldrig.

2. John-Erik

John-Erik Adult Droid Medlem

Telefon:
    Samsung galaxy S9

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Sköna grejer att ha, tycker jag är textTV, Aftonbladet, svt-play för underhållning eller nyheter. TextTV för mig är det enklaste sättet att hålla sig uppdaterad om typ sport. Många hemsidor e dåliga på de.

För standardsaker så tycker jag väldigt mycket om den webläsaren man får med de flesta plattorna. Annars e Chrome bra när det inte lätt att trycka på rätt länkar. MX-player är den bästa videospelare enligt mig, även om jag mest använder mest den jag fick med min platta :) de e bra på olika saker, men för mig är den som kom med bäst vid de flesta användningstillfällen för mig. Men all-around så e MX-player utmärkt.

Sen kan det nog skilja från platta till platta, så jag reserverar mig för sånt som kan vara fel :s

Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2

3. Stefan-1987

Stefan-1987 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Precis som John-Erik skriver ovanför. MX-Player är den bästa videospelaren enligt mig! ViaPlay verkar dock vara lite skumt. På min Galax Tab 2 så fungerar inte ViaPlay. När jag startar appen så visas bara loggan och ingenting händer, så jag får surfa in mig till hemsidan och kolla därifrån istället. Tycker att Dolphin Browser är också en bra webbläsare. Hmm, har du Spotify Premium kan du ladda ned appen och streama musiken, dock går det inte att sortera listan efter egna önskemål. Ladda hem Go Launcher EX HD, det är en hemskärms ersättare där du kan ändra app menyn efter egna önskemål osv. Fungerar utmärkt på min! WidgetLocker fungerar riktigt bra.