Appar på SD-kortet syns inte!?

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av Tears, 12 maj 2011.

1. Tears

Tears Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag fick precis tillbaka min telefon från lagning där de bytte ut fronten.
    nu när jag pluggat in mitt SD-kort igen så står de att allt fungerar som normalt osv. Men när jag går in under "alla program" hittar jag inga av programmen som är installerade på SD-kortet.

Jag har installerat ASTRO och den hittar SD-kortet och på SD-kortet ligger filerna kvar, men jag kommer som sagt inte åt några av programmen? Kameran hittar för övrigt bilderna..

Någon som har nån aning om vad som är problemet? jag har kört en systemuppdatering utan att de va nått, Market säger att jag har noll appar installerade och jag har testat att ta ur o sätta i SD-kortet igen.

2. Pallee

Pallee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Jag skulle gissa att dom gjorde en full wipe när den telefon var på service... då kommer allt på telefonen rensas vilket innebär alla program installerade på telefonen samt all info om vilka program som ligger på sd-kortet. således kommer telefonen hitta de filer från appar som fortfarande ligger på sd-kortet i astro eller liknande, men inte känna igen dem som program. jag vet inte vad du ska göra för att återställa, tyvärr....