Appar som inte funkar med arc/GB

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av Zelda, 5 maj 2011.

1. Zelda

Zelda Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:
    iPhone 13 pro (Väntar på 15 PM)

MINA ENHETER

Telefon:
    Tänkte vi kunde ha en tråd där vi samlar info om appar som inte funkar på arc, samt ersättningar till dessa.
    Jag har upptäckt att Home Switcher inte fungerar fullt ut. När man startar om telefonen så har den "glömt" att jag har ställt in ADW EX som standardlauncher. Nån som vet en app som fixar detta? Kommer inte ihåg hur man ändrar detta utan app, så om nån vet så får ni gärna nämna det här oxå...har sökt, men inte lyckats hitta det. :)

2. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Har väl alltid gått att bara gå in i settings -> applications -> manage applications, välja launchern och trycka på Clear defaults? Och sen när man trycker home kan man välja vilken man vill använda och om man vill spara valet som default så kryssar man i kryssrutan.

Eller finns det Android mobiler där tillverkarna gjort sönder denna funktion?

3. Cim-Inc

Cim-Inc Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    96

MINA ENHETER

Har hittat något som jag inte får att funka, första saken också skall tilläggas!

http://www.gameloft.com/android-games/dungeon-hunter-2-for-android/?adid=101966

Dungeon Hunter 2 HD, laddade ner dem dryga 900mb filer som behövdes för spelet, sen kommer fel #1, kan inte spela upp videosekvenserna i introt, #2 när man hoppat över de icke fungerande videosekvenserna så stängs spelet av utav sig självt....

Grymt sur blev jag, gillade nämligen föregångaren och spenderade X antal flygtimmar med att spela det. Hade hoppats kunna ersätta det med 2:an men det funkar ju inte vad det verkar....

4. Zelda

Zelda Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    100
    Telefon:

MINA ENHETER

Telefon:
    Tack för det! Hade glömt bort det bara...men nu vet jag. :)