Apparna försvann helt plötsligt...

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Håkan G, 10 dec 2011.

1. Håkan G

Håkan G Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle uppdatera en app, men fick beskedet att det inte fungerade, minns dock ej av vilken anledning. Om detta har samband med mitt följande problem vet jag ej, men jag upptävkte nån dag senare att MSN Talk ikonen var borta och istället ersatt av standard Androidikonen. När jag tryckte på ikonen kom ett meddelande upp som sa att applikationen inte var installerad. Konstigt då jag inte raderat den. Sen upptäckte jag efter ett tag att alla appar som fanns på externa SD-kortet hade "försvunnit". Dock ej korten eller musiken eller nån annan fil alls. Bara apparna. En av dem var Angry birds. Trist då jag hade mycket bra score. Gick in på market och laddade ner den igen. När jag startade den så fanns alla poäng kvar, alla banor var gjorda och det var som om inget hänt. Men ett annat spel gick ej att uppdatera, det fanns ingen plats kvar enligt Market, trots att spelet ligger på externa kortet och det finns flera GB kvar.
    Dessutom hade flera appar på historiken I market försvunnit. Tex Angry birds Rio. Den har jag laddat ner till både Galaxy S samt min Tab. Så den borde ju ligga där...?
    Vad är det som har hänt? Varför har apparna försvunnit, men inte korten? Och vaarför har flera appar dessutom försvunnit från historiken på Market?
    Jag har plockat ut kortet och satt tillbaka det, men utan resultat.

Någon som överhuvudtaget har nån ide alls???