Appförslag.Att ringa!!!

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av ergoforcen, 15 jun 2010.

1. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag retar mig på min Hero varje dag när jag ska ringa. Många av mina samtal går till automat växlar som vill att jag ska slå massor med siffror för att leda mig fram ! Problemet är att skärmen slocknar och sifferbordet försvinner så fort jag får kontakt (troligtvis för att mitt öra inte ska träffa och koppla bort samtalet) Jag får ofta panik och glömmer vilka jag ska trycka för att tända och få fram sifferbordet. När jag tänder det manuelt och slår mina siffror ,lyfter telen till örat ,så nuddar jag natuligtvis skärmen mot örat och samtalet kopplas bort. (Jag jobbar som yrkeschauför och provar ofta detta med en hand

En app som låter telen vara tänd och med sifferbord på så länge som den är vågrät .När telefonen kommer i lodrät possition låses skärmen och går in i "talmode" Hur svårt är det för en programerare eller HTC .Ringer inte dom ?

Jag har också problem med ljudvolymen ,jag har stora fingrar och finner de4t svårt att klämma på telefonen via fram och baksida ,dessutom har den pekskärm!! detta betyder att sidorna bara är tillgängliga att hålla telefonen i .Kul då att en stor del av sidan är upptagen av ljudvolymen .En sek tar det att stänga av ringsignalen .Och jag gör det ibland flera ggr dagligen = missar samtal

En app som låser ljudknappen men låter övrigt vara på.Måste också vara relativt enkel app att göra ,dom få ggr jag ändrar volymen kan man klicka på en låsupp icon på skärmen . Detta skulle betyda att jag kan dra upp telen från jeansen utan att kladda på skärmen/stänga av ljudet.

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst med förslag till i min mening ofullständig (Hero) telefon. Det finns hur mycket som helst att klaga på MEN det finns också hur många geniala klockrena funktioner som gör en stum av glädje och förundran.

2. bjoli

bjoli Senior Droid Hedersmedlem