[Appförslag] Liverättning för betting

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av Kingcool, 4 dec 2012.

1. Kingcool

Kingcool Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    116

MINA ENHETER

Hej!
    Jag har länge tänkt att det saknas en app där man kan lägga in sina tips som man gör på diverse sidor. Det handlar inte om en app som man kan tippa i, utan en app som automatisk uppdaterar som t ex Livescore men där man själv väljer vilka matcher man vill bevaka, och till vilka vilkor. Såsom HCP, över/under osv.
    Förstår ni hur jag menar?

Man hade kunnat ha olika "flikar" i appen som man själv döper, där varje flik motsvarar olika kuponger som man själv gjort hos diverse bettingsidor.

En riktigt fin finess hade varit en widget till detta.

Hade även varit fint med att den automatiskt hämtar hem t ex SvS matcher via en knapptryckning. Och då menar jag Långenraderna, Europatipset, Stryket osv.

Finns det något liknande redan, eller någon känner sig manad att försöka sig på en app?
    Jag hade lätt kunnat betala minst en 20a för en sån här app!

2. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Om du inte använder Sportstats sedan tidigare är det verkligen en app jag rekommenderar! Jag skulle dock själv vilja se en liknande funktion som den du nämner i Sportstats... Det vore ju en "hålla koll på bet"-funktion i dess naturliga miljö :)

3. Sed

Sed Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    310

MINA ENHETER

Har inte nån av JÄTTEspelbolagen någon sådan applikation? Fast de har väl bara deras egna speltips då.

Det är ganska mycket jobb att fixa till något sånt i mitt sportstats. All min tid går till att hålla kolla på allt annat, tvkanaler, radiolänkar, osv och se till så att statistiken stämmer(annars rasar hateposten in).

4. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    Det förstår jag verkligen. Du gör ett fantastiskt jobb! Jag är väldigt nöjd med Sportsstats som det är, men det vore som sagt det perfekta stället för en sådan funktion :)

5. Kingcool

Kingcool Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    116

MINA ENHETER

Det är tyvärr som du säger att spelbolagen endast har sina egna odds:(
    Hade det kanske varit möjligt att göra det för de mest populära spelen hos SvS?
    T ex Strykan, Europatipset, Powerplay eller något sånt?
    Diggar förövrigt din app, riktigt bra!

6. Sed

Sed Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    310

MINA ENHETER

Ni får gärna skissa hur man enkelt kan fylla i sina tips och hur man ska se resultaten. Kanske sno ideer från tipsapparna.