[Appförslag] Svenska Spel app

Diskussion i 'Appförslag och idéer' startad av Kingcool, 25 apr 2010.

1. Kingcool

Kingcool Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    116

MINA ENHETER

Tjenare!
    Jag har suttit och väntat på att Svenska Spel skulle släppa en port av sin iphone app för Android, men efter kontakt med supporten där så är ingen sådan app i pipelinen...
    Så om någon har tid och lust, finns där någon möjlighet för någon här att göra en liknande app till Android?:)
    Youtube-klipp till Svenska Spels iphone app:
    http://www.youtube.com/watch?v=k8ZkGie5ho4

2. bernersjo

bernersjo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

bump! Hade vart grymt me en app från SvS!

3. FOO

FOO Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Klipper in ett svar från Svenska spel på deras forum

Hej!

Ursäkta sent svar, men jag var tvungen att först kolla att vi verkligen kan gå ut med det här:

Utvecklingen av en iPhone- OCH Android-lösning för Oddset och Oddset Live har pågått ett bra tag och beräknas vara klar att släppas denna månad. Goda nyheter, med andra ord.

Men jag vill också passa på att säja följande: Även när det är solklart (även för oss) att Svenska Spel ska hänga på något nytt, så tar programmering och testning tid. Det måste det få göra, om man vill att lösningen ska vara trygg och säker. När det gäller betalningstransaktioner får man helt enkelt inte chansa.

Det hoppas jag att ni har förståelse för. Att Svenska Spel då ibland kan upplevas som "sega" eller får uppmaningar som "skärpning!" får vi väl leva med, så länge det innebär att ni kan spela tryggt

Allt gott!