Appfreaket - tipsar om appar
Hej Swedroid!
appfreaket.wordpress.com
Nu tänkte jag ta tiden till att börja blogga om spel och appar igen. Den här gången kommer det troligen inte bara vara androidspel och appar utan även appar och spel till appstore, då jag troligen kommer köpa en ipad inom de senaste dagarna. Som förra gången är det mest recensioner om spel och appar, men ibland kommer det även att dyka upp någon nyhet.
Ni får gärna skriva här i tråden vad ni tycker om bloggen, men ta inte upp mina gamla bloggar om hur bloggningen går med dem och så vidare, den här tråden handlar om den här bloggen. Så jag uppskattar verkligen om det inte blir någon diskussion om det. Skriv ärligt var ni tycker om den här bloggen, jag har fixat till med designen, fixat facebooksida och skrivit några recensioner.
Jag ska försöka att uppdatera bloggen med minst 1 inlägg per dag, förhoppningsvis kommer jag klara det, men vissa dagar kan jag ha fullt upp så jag inte har tid.
Den här gången behöver jag inte skribenter på samma sätt som innan, men vill ni skriva på bloggen får ni jättegärna göra det, men då vill jag att man ska ha uppnått 15-års åldern och att man skriver grammatiskt och korrekt.
För övriga frågor som ni inte vill ta i tråden får ni skriva i ett PM här, lr skicka ett mejl till marcusn97 (snabel-a) hotmail.com
Följ bloggen via facebook:
https://www.facebook.com/pages/Appfreaket/426926197328900
Glöm inte att besöka bloggen Click to expand...