Avslutad: Apple iPhone 14 Pro 256GB Grafit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Fridensliljor, 5 aug 2023.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fridensliljor

Fridensliljor Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    5 907

MINA ENHETER

Är inne på att beställa mig en iPhone 15 Pro Max när den släpps men tills dess vill jag prova en 14 Pro Max så att storleken funkar för min del.

Har en iPhone 14 Pro 256GB i färgen Grafit. Telefonen är köpt/beställd direkt via Apple Store och jag fick den levererad 2022-09-16.

Spigen skärmskydd har suttit på sedan telefonen packades upp så displayen är 100% repfri.

Telefonen är i mycket fint skick då heltäckande skal har använts sedan start.

Finns endast minimala hairlines vid laddporten och knapparna som är oundvikligt. Telefonen är fri från djupa repor eller andra skavanker.

Batterihälsan ligger på 98%.

Kvitto från Apple, kartong med orörda tillbehör finns och följer givetvis med vid affär.

Ser att din Max är i minst lika fint skick som min. Kvitto, kartong med alla original tillbehör ska finnas och följa med vid affär.
    Mellanskillnad kommer vi givetvis överens om så att båda parter blir nöjda.

Detta nedan följer med vid byte.
    1st Spigen Thin Fit
    1st Mous Limitless 5.0 Armid Fibre
    1st Cuadabe Synthesis MagSafe

Skicka PM eller skriv i tråden vid intresse.

Byter endast med betrodda medlemmar som har goda omdömen/referenser sedan tidigare.
    Har du inte några omdömen/referenser så får du skicka din telefon först.

Mobilen finns i Karlskoga för F2F annars kolla in mina referenstrådar för en trygg distansaffär.
    livinl0ud & livinl0ud

Jag förbehåller mig rätten att byta med vem jag vill samt att dra in annonsen om jag vill!

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.