1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Fello: Just nu! Dubbel Surf på alla abonnemang med minst 8 GB surf! T.ex. 8 GB blir 16 GB för 165 kr/mån. Alla Dubbel Surf-abonnemang hittar du på Fello.se
    Stäng notis
  3. Samsung-nyheter: S24 Ultra | S24/24 Plus
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis

Avslutad: Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av livinl0ud, 1 maj 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. livinl0ud

    livinl0ud Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    4 feb 2016
    Inlägg:
    3 865
    Mottagna gillanden:
    5 712
    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop & Comviq
    Telefon:
    Apple iPhone 15 Pro Max 256GB
    Platta:
    Apple iPad Mini 6 256GB WiFi + 5G
    Övrigt:
    Apple AirPods Pro 2
    Apple TV 4K A2843
    Efter mycket om och men har jag bestämt mig att fortsätta med min Xiaomi 14 Ultra av flera anledningar :)

    Säljer därför min iPhone 15 Pro Max 256GB i färgen blått titan. Telefonen är beställd via operatören Tre 2023-09-15.

    Skärmskydd har suttit på sedan telefonen packades upp så displayen är 100% repfri. Telefonen är annars i mint skick utan några repor eller andra skavanker.

    Batterihälsan ligger på 99% med 157st laddcyklar.

    Kvitto/orderbekräftelse från Tre, kartong med original tillbehör finns och följer givetvis med vid affär.
    Telefonen kommer vara utloggad från iCloud, borttagen från Hitta och fabriksåterställd.

    Det följer med några skal samt extra skärmskydd.
    Fixar bilder på telefonen och allt under dagen :).

    Skicka PM eller skriv i tråden vid intresse.

    Bud från 11500kr + valfritt fraktsätt.
    Swappie erbjuder 11535kr i skrivande stund så några bud under utsatt pris är inte ett dugg av intresse.

    Swish is king när vi ska slutföra affären.

    Mobilen finns i Karlskoga för F2F annars kolla in mina referenstrådar för en trygg distansaffär.
    livinl0ud & livinl0ud

    Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill samt att dra in annonsen om jag vill!
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.