Avslutad: Apple iPhone 15 Pro Max 256GB

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Fridensliljor, 19 jul 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fridensliljor

Fridensliljor Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    5 912

MINA ENHETER

Byter min iPhone 15 Pro Max 256GB i färgen blått titan. Telefonen är beställd via operatören Tre 2023-09-15.
    Skärmskydd har suttit på sedan telefonen packades upp så displayen är 100% repfri. Telefonen är annars i mint skick utan några repor eller andra skavanker.

Batterihälsan ligger på 94% med 231st laddcyklar i skrivande stund. Kör iOS 18 Public Beta på min lur i dagläget.

Kvitto/orderbekräftelse från Tre, kartong med original tillbehör finns och följer givetvis med vid affär.

Telefonen kommer vara utloggad från iCloud, borttagen från Hitta och fabriksåterställd.

Det följer med några skal samt extra skärmskydd.

Bilder kommer så fort jag kommit hem från semestern :cool:.

Jag är intresserad av att byta mot en Apple iPhone 15 Pro 256GB. Telefonen ska vara i lika fint kosmetiskt skick som min så utan några repor/hairlines på displayen samt inga dings eller andra skavanker på ramen :).
    Kvitto, kartong med alla original tillbehör ska finnas och följa med vid affär.

Testar och ser ifall jag får något napp här annars säljs den till Swappie under nästa vecka och så köper jag mig en iPhone 15 Pro istället.

Skicka PM eller skriv i tråden vid intresse så tar vi det därifrån.

Mobilen finns i Karlskoga för F2F annars kolla in mina referenstrådar för en trygg distansaffär.
    livinl0ud & livinl0ud

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.