Hej ,
Går i tankarna att sälja min Macbook pro om jag får vettigt betalt. Jag testade på blocket i 10min men fick ta bort annonsen pga av alla stollar som ringer och bjuder 200kr för den + en stulen brödrost.
Jag är inte i behov av pengar så jag säljer den enbart om jag får vettigt betalt för den.
Här under följer lite mer information om datorn :
https://www.dustin.se/product/5010824878/macbook-pro-with-retina-display
Den är i helt nyskick och inga bucklor eller repor. Den är väldigt sparsamt använd och har mest stått som en kompis till min imac som jag oftast jobbar på. Jag inser självklart att det precis har släppts en ny macbook pro och att priset därför sätts lite efter det. Även om specsen på dessa inte imponerade på många , dock är detta fortfarande bara en 1 år gammal dator med i7 och 16GB ram. Den har ca 75 laddningscyklar totalt på batteriet och har precis samma prestanda som när den var ny.
Jag kan tänka mig att ta ett inbyte + pengar mot en high end android telefon i nyskick.
( men då skall det vara en vettig värdering på både min dator och telefonen )
Jag kommer bara sälja den om jag får ett bud som känns rätt och förbehåller mig rätten att inte sälja om det inte känns ok med priset. Då kan jag lika gärna ha den kvar ögongodis till min iMac.
Jag kan skicka den om båda tycker man hittar en vettig lösning .
Jag vill INTE ha ev bud i PM vid frågor skriv här så skall jag försöka svara så gott jag kan.
-
- File size:
- 450,4 KB
- Views:
- 79
-
- File size:
- 462,6 KB
- Views:
- 82
Last edited: Nov 18, 2016