Säljes: Apple Watch Series 6 - INGA REPOR + Tillbehör - I Perfekt Skick!

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av phattrance, 19 mar 2025.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. phattrance

phattrance Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 432
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 13 PRO MAX

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    iPhone 13 PRO MAX
    Säljer min Apple Watch Series 6 (44mm - WIFI), som är i toppenskick. Klockan har inga repor på skärmen, eftersom jag har använt skärmskydd sedan dag ett. Den fungerar felfritt och är både snygg och praktisk för dig som vill ha en smartklocka med många avancerade funktioner.

Det som ingår:

✅ Apple Watch Series 6 i mycket gott skick
    ✅ 3 st armband – två av dem är helt nya och aldrig använda
    ✅ Laddningskabel för smidig snabbladdning
    ✅ 2 st helt nya och oanvända skärmskydd / skal i oöppnad förpackning
    ✅ Klockan är köpt direkt från Apple.se

Funktioner och sensorer:

Pulsmätare – Håll koll på din hjärtfrekvens i realtid och få notiser vid ovanliga förändringar i pulsen. Perfekt för både träning och hälsa.
    Syremättnadssensor (SpO2) – Mäter syremättnaden i blodet, vilket kan vara en viktig indikator på din hälsa och kondition.
    EKG-funktion – Möjlighet att ta ett EKG direkt från handleden för att upptäcka eventuella oregelbundenheter i hjärtrytmen.
    Always-On Retina-skärm – En ljusstark skärm som alltid är aktiv, så du kan se tiden och notiser utan att behöva lyfta handleden.
    Inbyggd GPS och höjdmätare – Perfekt för dig som springer, cyklar eller vandrar och vill hålla koll på distans, tempo och höjdskillnader.
    Vattentålig ner till 50 meter – Klockan kan användas vid simning och tål regn och svett utan problem.
    Sömnregistrering – Håll koll på din sömnkvalitet och få insikter om hur du kan förbättra dina sömnrutiner.
    Aktivitetsmätning – Se dina dagliga rörelsemål, få påminnelser om att stå upp och följ din träning med olika träningslägen.
    Apple Pay – Betala smidigt och säkert direkt från handleden utan att behöva ta fram kortet.

Denna klocka är ett perfekt val för dig som vill ha en smart och stilren klocka med avancerade hälsofunktioner, snygg design och smidig integration med iPhone.

Pris 1600kr
    Finns att hämtas från Telefonplan (Stockholm), kan skickas med post om du står för frakten på 60kr (spårbart via postnord).

IMG_9043.jpg IMG_9044.jpg IMG_9045.jpg

Last edited: 19 mar 2025
  2. Dashio

Dashio Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    710

MINA ENHETER

PM

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.