1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Google: P10 | P10 Fold | P9 | P9 Fold | P9a | Watch 4 | Watch 3 | Buds 2 | TV 4K | Tab
    Stäng notis
  6. Stäng notis

Säljes: Apple Watch Ultra 2

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av Becs9310, 21 sept 2025 kl 13:48.

1. Becs9310

Becs9310 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 16 Pro
    Telefon 2:
    Apple Watch Ultra 2
    Platta:
    MacBook Air 13"(M1)
    Platta 2:
    iPad Pro 11"(2nd)
    Hej!

Fått min AWU3 nu, så då får denna gå till en annan lycklig ägare.

Köpt i Februari från Mresell i Nyskick. Kommer med mResells förpackning och original laddare. Således ingen Apple care. Medföljer ett Nike original sportband och en eftermarknads loop. Kan även kanske slänga med något mer eftermarknadsband.
    Medföljer även 2st skärmskydd från ESR, sitter inget på just nu då den inte används.

Fint skick och inga märken att tala om. Batteriet var 100% när jag tog bort den från kontot i Fredags, men lämnar ingen garanti på det.

Bilderna är en del av beskrivningen och fråga gärna om något är oklart.

Jag har gott om omdömen från Klocksnack, Facebook, Tradera och här där jag handlat med allt från Parfymer till dyrare märkesklockor.

Apple Watch Ultra 2 Natural Titanium
    Batteri: 100%
    Tillbehör:
    Apple Watch Nike band i S/M och L/M
    Eftermarknads Alpineloop i grönt storlek L/M
    Original Laddare
    ESR skärmskydd med skyddande metall-kant.

Bud från 5500kr plus frakt efter önskemål, sätter sluttid efter första bud. Inga bud under detta är intressant, så bespara mig det.

Förbehåller mig att sälja till vem jag vill och avbryta annons.
    IMG_3604.jpeg IMG_3605.jpeg IMG_3606.jpeg IMG_3607.jpeg IMG_3608.jpeg IMG_3609.jpeg IMG_3610.jpeg IMG_3611.jpeg IMG_3612.jpeg IMG_3613.jpeg IMG_3614.jpeg IMG_3615.jpeg

Last edited: 21 sept 2025 kl 13:57