Applikation startar automatiskt

Discussion in 'Frågor och support' started by Mobbi, Jun 3, 2011.

1. Mobbi

Mobbi Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Har sökt runt lite på forumet men inte riktigt hittat svar på det problem jag har. Köpte för 2 veckor sedan en LG Optimus 2x, riktigt nöjd. Nu börjar jag dock irritera mig riktigt mycket på att ungefär var tredje gång jag låser upp mobilen startas programmet "Bil", något slags navigeringsprogram, automatiskt. Dvs jag kommer inte till startskärmen när jag låst upp mobilen utan kommer till detta navigeringsprogram som kräver att jag accepterar att jag har uppsikt när jag kör, sedan måste jag trycka på avsluta.

Detta var ett förinstallerat program så det går inte att ta bort heller, har varit inne på inställningar och tryck på forcera stopp och bett om hjälp inne på telefonbutiken där dem bara såg ut som frågetecken.. finns det något man kan göra?

Tack på förhand!

2. Mobbi

Mobbi Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Ingen?

3. Adam2

Adam2 Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Fabriksåterställa? Jag vet, trist men du verkar ha testat allt...

Sent from my Nexus S using Tapatalk

4. damagee

damagee Adult Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kan inte se för tillfället om du har rootat eller inte, använder du programmet i fråga eller? Annars om du är rootad och inte använder programmet så kan du via titanium backup frysa programmet och på så vis slipper du att det startar, men som sagt kräver root till och börja med!

5. Paranormal

Paranormal Kid Droid Medlem

MINA ENHETER