applikationer slutar fungera

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av raddical, 14 apr 2011.

1. raddical

raddical Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tjena!

När jag satt på bussen i morse så slutade mitt 3g att fungera helt plötsligt medans jag satt och lyssnade på musik via spotify, jaja tänkte jag och startade om telefonen (Det är här det börjar fucka upp sig). Vid omstart fastnar telefonen ett bra tag vid samsung loggan men den kommer snart vidare. Men när jag slagit in min pin-kod så märker jag att telefonen till viss del är återställd...

Mina widgets som jag hade finns inte längre kvar och alla genvägar på mina homescreens är borta. När jag försöker starta ett program så stängs det genast av och rutan "Force shutdown" dyker upp, detta gäller dock inte alla program då handcent sms fortfarande fungerar. Jag märkte också att den de-syncat alla mina kontakter då de är borta. Tacka gud för googles backupsystem via mailen!

Är det någon annan som varit med om något liknande och kanske vet vad det beror på? Det är j*vligt irriterade att något sådant här kan hända en.

Jag ber om ursäkt för en lång text, och tackar så mycket på förhand!

MVH

Raddical

2. emilh

emilh Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    25

MINA ENHETER

Har varit med om det, för mig blev det en återställning för att få ordning det igen. Det gäller att ta backup då o då om man har mycket installerat

3. raddical

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

aja, antar att det blir en återställning då. Kan man spara sina nedladdade appar i market på något sätt så att man kan se vilka man har laddat ner?

4. Dr.Byte

Dr.Byte Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13
    Operatör:
    Felia, Comviq, TRE
    Telefon:
    Galaxy S7 FLAT

MINA ENHETER

Operatör:
    Felia, Comviq, TRE
    Telefon:
    Galaxy S7 FLAT
    ROM:
    RenovateROM
    Info:
    Nova
    Telefon 2:
    CAT S69
    ROM:
    Stock
    Info:
    Nova
    Telefon 3:
    S5
    ROM:
    Cyanogen
    Yes, fick detta häromdagen med, allt pajjade efter att koden slagits in, hade precis installerat ett program (minns inte vilket) som jag tog bort ASAP, sen fungerade mobilen igen

Dock måste sägas att Darky 9.5 varit oerhört strulig med många olika saker, bla 3G mot tidigare, blir en fullständig wipe till nästa ROM.

Har även 9,3 romen ligger på mobilen så kan flasha andra versioner vid ett "nödläge".

5. raddical

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag kör orginal ROM och har inte installerat några nya appar på väldigt lång tid :(

FAN sånt här stör jag mig väldigt mycket på.

6. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

indeed darkys 9.5 är INTE bra... 3gtäckningen fungerar skitdåligt verkligen och den känns inte alls pigg och fresh... det blir wipe här med.. backar alla appar med titanium efter varje update på market så det håller sig fräsht iaf.