Riktigt bra! Tack!
Testa lite snabbt och min uppfattning är att det är en imponerande app!
Som någon redan nämnt, möjlighet att skapa listor (flera) och smidiga sätt att dela med sig av dessa.
Kan man nyttja androids inbyggda share funktion? Vill man dela med sig av en bild från galleriet så får man ju välja mellan mail, sms, facebook mm, det kan skulle vara smidigt? (Kanske inte för dig som utvecklare, men för användare iaf

)
När en produkt är markerad som favorit, så vill jag kunna:
- Komplettera produkten med ett foto om det saknas (sparas lokalt) så om jag får ett gott rötjut hos mina vänner kan söka upp flaskan i appen, och om bild saknas ta ett foto av flaskan jag smakar.
- Lägga till kommentar/anteckning
Sedan, om det överhuvudtaget är möjligt, sökning via streckkod. Det gick ju iaf att söka på SB artnr i appen redan nu, men är den/kan man koppla den till en streckkod?
Om inte annat kanske det går att använda "Goggles" funktion för att bara läsa av art.nr med textigenkänning?
Edit.
La till en produkt (art.nr 2386) i favoritlistan, gick sedan in på produkten för att se om den fanns hemma, men när jag väljer butik så hämtar appen info 2 sekunder, men det visas inget om lagersaldo eller hyllplats. Provade ca 5-6 butiker med samma resultat.
Click to expand...