ARC:en utbytt,,,vilken mobil nu?

Diskussion i 'Övriga telefoner & tillverkare (ej Android)' startad av 45acp, 27 jul 2011.

1. 45acp

45acp Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hejsan.
    Fick besked att jag äntligen får min SE ARC utbytt efter att den har varit ytterligare en gång på service.
    Köpte det i början på April och har totalt varit på service nästan 8 veckor, enkel matematik säger mig att det är på tok för mycket.

Hursomhelst, nu får jag byta till en annan mobil från Telenor, har redan snackat med dom om det men,,,,,vad ska jag byta till? Funderar på en SGS2 eller en HTC sensation.
    Ngn som har några åsikter, prio på en bra kamera.

//
    Jeppe

2. Etzolin

Etzolin Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    129
    Operatör:
    Tre

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Platta:
    Apple iPad Pro
    Enligt tester hos GSM Arena så verkar Galaxy S2 ha en bättre kamera än Sensation. Den är även snabbare och har en trevligare skärm än Sensation. Dock så är SGS2 lite plastigare, vilket drar ner litegrann på kvalitén, men det är ingenting som knarrar. Gillar du HTC Sense så är även det något som endast finns på Sensation.

Jag är en nöjd ägare utav en Galaxy S2 efter att ha gått ifrån en Iphone 4 :) Jag övervägde för och nackdelar med de två telefonerna och kom fram till att Galaxy S2 var den som höll sig bäst, iallafall för mig. Så jag rekommenderar den framför Sensation!

Sent from outer space

3. Ramboline

Ramboline Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 029

MINA ENHETER

Hade nog gått på en Galaxy S2

4. 45acp

45acp Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER