Archos 101 och Duke Nukem Fornever....

Diskussion i 'Archos' startad av fatjoe, 25 nov 2010.

1. fatjoe

fatjoe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Det här är ju löjligt!
    Enligt Archos kommer nästa batch av 101 först i Januari. Teknikmagasinet påstår sig ha fått sina idag, men det handlar om TVÅ (2!) stycken per butik, varav minst en går direkt till de som jobbar i butiken. Expansys påstod att de skulle få sina "när som helst"... detta sa de för 3 veckor sen. Vill de inte ha mina pengar eller?

Har ni andra lyckats få tag på några?

2. jaskow

jaskow Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

TM har enbart fått sina 70or. Och om dom nu får 2 per butik så är det väldigt bra, då de har 100 butiker! Många fler än andra företag dvs. Att alla anställda ska ha varsin är fel...

3. Simonarvestrand

Simonarvestrand Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skickade ett mail till dustin för ca en vecka sedan dom skulle få in 101or idag men alla va redan bokade

4. fatjoe

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Alla anställda får inte varsin, men på dom ställen jag frågat sa säljarna att de bokat en till sig själva :)

5. vaquin

vaquin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Alla ni som har förhandsbeställt via expansys.se så har jag lite information angående leveransdatum och dylikt.

Pratade med en tjej där som sa att just nu är det cirka 130 stycken som har förhandsbeställt.

Den 30 november: 70 stycken archos 101, 16 gb anländer till expansys.

Jag beställde min den 24 oktober (2010-10-24) och hon sa att de som har förhandsbeställt den i oktober kommer garanterat att få en utav de 70 som anländer. De som beställt senare alltså i november finns det en risk för att de blir utan en vid denna första leverans (30 november). Detta då endast 70 plattor kommer motsvarande 130 som har förhandsbeställt.

6. fatjoe

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Var inne på teknikmagasinet och pratade med de. 70-8 hade de hemma och man kunde få en direkt för 3000. 101 skulle komma in "nästa vecka" och då skulle de få EN (1) per butik.

Måste säga att den 70 jag kände på vad väldig välbyggd, klart bättre än tab, folio och kanske tom ipad.