Övrigt: [Artikel] Djupgående recension av HTC One X

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Woxx, 4 apr 2012.

1. Woxx

Woxx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Då har vi publicerat vår fullständiga recension av HTC:s nya flaggskepp One X på NordicHardware. Vi har förutom vår tidigare djupa analys av telefonens kamera kikat extra noga på telefonens ljudlösning med Beats Audio och såklart passat på att ögna den nya skärmen lite extra. Även batteritiden är avhandlad med både lättare och tyngre belastning.

- HTC One X - Tuff lur i lyxförpackning

2. combatman

combatman Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

På sidan fyra skriver ni att det bara finns 2-fingrars multitouch. Man kan aktivera full multitouch genom att gå in på Inställningar/Skärm och gester/HTC-gester.

Tackar för en bra recension!

3. Adebisi

Adebisi Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Fråga till er på Nordic Hardware. Skulle uppskatta om det fanns ett val att visa hela recensionen på en enda sida, avskyr att hålla på att behöva hoppa mellan sidor/länkar.

I övrigt är det säkert en utmärkt recension som jag läser alldeles strax :)

4. Alvin

Alvin Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    587

MINA ENHETER

Usel webbläsare och lagg när man bläddrar i menyerna visar återigen att överhypade s.k. dual core och quad core egentligen inte betyder något alls och är definitivt inga garantier på att en mobiltelefon kommer att prestera när det väl gäller, inte bara på papper med andra ord.

Kommer ni ihåg LG O2X som på papper såg ut som en superb mobil men som i verkligheten var segare än en snigel och som konstant startade om sig. Det finns många indikationer på att HTC också producerat i alla fall på papper en superb och oöverträffad mobil men inte i verkligheten. Som de sammanfattat i nordichardwares recension: den grymma hårdvaran motsvaras tyvärr inte av en lika grym mjukvara.

5. Woxx

Woxx Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    86

MINA ENHETER

Tack för informationen combatman, det där hade vi faktiskt missat. Uppdaterar artikeln omgående!