Säljes: Assassins Creed III till PC

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ElecTriX, 10 dec 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ElecTriX

ElecTriX Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Aint nobody got time for that

Har nu lagt en beställning på ett nytt grafikkort som skall anlända under denna veckan.

Med grafikkortet (Gigabyte GTX 690 från CDON) medföljer en nerladdningskod för Assassins Creed III till PC (som man laddar ner från Geforce.com).

Då jag aldrig tyckt om Assassins Creed-spelen så tänkte jag nu sälja den till högstbjudande.

När jag anser att högsta budet är godkänt kommer jag kontakta personen med högst bud för mer information. Betalning sker i förskott till mitt Swedbank-konto och nerladdningskoden skickas som PM eller vanligt email (köparen väljer själv). Betalning behöver inte ske förrens jag har mottagit grafikkortet och jag har koden i min hand.

Jag har några referenser här på forumet + ett eBay-konto med 100 positiva omdömen och ett Tradera-konto med 123 positiva omdömen, inga negativa på båda om någon känner sig mer säker av att se dessa.

Pris: Bud

2. ElecTriX

ElecTriX Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    109
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Aint nobody got time for that
    Bump! Har mottagit vouchern med nerladdningskod. Tydligen måste man skrapa den för att få koden (som en trisslott).

Kan skicka den om köparen vill eller skrapa den åt köparen och skicka koden, köparen väljer.

Ingen intresserad? Nuvarande bud är 100:-

Köp nu 150:-

Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2

Last edited: 11 dec 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.