Säljes: ASUS Chromebook Flip C302CA-GU010 12.5"

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av ftangstrom, 6 feb 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. ftangstrom

ftangstrom Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T
    Jag har en Chromebook jag funderar på att sälja. Väldigt lite använd, är köpt 10 september 2017 från Amazon.com. Amerikansk laddare men skickar med en adapter jag kört med. Allt som ingick vid köp ingår som kartong osv.

Kan skicka mer bilder vid intresse men den ser ut som den ska förutom att den har fått en smäll en gång och då blev det ett märke i metallen på sidan av skärmen och en liten plastbit som lossnade på tangentbordsdelen. Se bilderna. Båda märkena syns på bild. Detta var när den var 1 månad gammal och ser likadant ut idag så det är inget som kommer gå sönder mer men det var surt att få när den var så ny. Stör självklart inte funktionen.

Jag har svårt att sätta ett pris på den då det inte finns något begagnat att jämföra med. 6000 för en ny så budstart på 3000 säger vi. Avslutar när jag är nöjd med översta bud eller när budgivning dött ut. Jag kan komma att behålla den om intresset är för svalt.

Bifogade filer:

2. ftangstrom

ftangstrom Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Oneplus 5T
    Intel Core m3, 4 GB ram och 64 GB minne.

Riktiga namnet är C302CA-DHM4 eftersom det är en amerikansk modell. Och alltså amerikanskt tangentbord också. Dock aldrig stört mig på något sätt men bra att veta.

Last edited: 7 feb 2019
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.