Säljes: ASUS TF300TG

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av anderssons91, 17 maj 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. anderssons91

anderssons91 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Hej! Nu ska jag sälja min älskade Asus TF300TG.
    En fantastisk platta som har varit min kamrat sedan i augusti.
    Nu har jag inte behov av den längre då den främst använts som skrivmaskin under skoltiden. Nu tar jag examen om ett par veckor och tänkte att någon annan kanske vill ha min ögonsten.

Skicket på den är som ny.
    Den har varit på reparation hos komplett och har fått bytt skärm, LCDn och glasskärmen, Chassi, Ramen till Chassit, Luckan till simkortet. Dvs, plattan är bokstavligt talat som ny, jag har inte använt den sedan den blev lagad så det finns inte en enda repa på hela plattan.
    Komplett bytte även ut tangentbordsdockan som även den är ny och knappt använd.
    Medföljer gör kartonger, laddare, läderfordral till både plattan och dockan.
    Inköpspriset var ca 6000kr i augusti förra året. Det finns inget slitage på plattan eller dockan så inga skambud tack.
    Just det, jag ser gärna en budgivning, fast pris kan komma att bestämmas.
    Jag har referenser från tidigare affärer här på Swedroid och finns i Göteborg och Skaraborg.
    Jag har inga problem med att skicka plattan, men då står köparen för frakten.

Jag förbehåller mig rätten att själv välja säljare och att om jag finner för gott, avbryta budgivningen.

2. anderssons91

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Bump 1

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2

3. anderssons91

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER