Säljes: Asus Transformer Prime 32GB med Docka

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Marry, 7 feb 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Marry

Marry Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hejsan,

för en vecka sedan kom den här lille rackarn från Alina, och jag får tyvärr medge att den inte var vad jag förväntade mig. Den fungerar precis som den ska, men den kan tyvärr i mina ögon ej ersätta en laptop som den var tänkt att göra.

Den har 1 st ljusare pixel mitt på skärmen, som syns om man vinklar skärmen nedåt, alltså som om man skulle stänga skärmen mot tangentbordsdockan. Den fastnar inte på nån skärmdump så jag kan nog inte beskriva bättre än så. Den kanske går att väcka liv i med något av de trixen som cirkulerar, men för att inte lura någon så anser jag att man skall betrakta den som en död pixel. Normal användning = skärmen i ett normalt läge, så syns den ej.

Wifi fungerar överallt i min lägenhet på 104Kvm, dock så tappar den staplar när man kommer en bit från routern. Men Wifi upplever jag som helt normalt för denna enheten.

GPS har jag ej provat ännu då det är iskallt ute, men kan givetvis pälsa på mig och knata ut på balkongen och prova detta om detta är en "deal-breaker".

Den fick direkt uppgraderingen till 4.0.3 samt kamera uppdateringen.

Då det är tillgång och efterfrågan som styr pris som bekant, så hoppas jag ej behöva gå ner så mycket från det jag köpte den för, dvs 5995:-.

Skall kanske tillägga att den givetvis är i absoluta nyskick efter uppskattningsvis 4h användande. Kvitto samt de tillbehör som jag fick med har jag prydligt uppradade här hemma.

Jag tänker lite så här, lägger ut en annons ifall någon därute har panik efter en prime, annars så får denna bli en filmuppspelare för lillparveln här hemma, för det funkar den rysligt bra till.

Hör av er om ni är intresserade eller har frågor gällande Primen.

Den finns i Gbg men kan skickas mot ersättning för porto.

2. ghostss

ghostss Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Intressant med en iPad 2 (vit) i nyskick med smart cover?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.