Säljes: Asus Transformer TF101 32gb + docka

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av bengeman, 8 juni 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. bengeman

bengeman Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu var det dags att skilja mig från min TF101 som jag använt som pluggdator under terminen. Har fungerat fantastiskt bra men nu känner jag att jag inte behöver den under sommaren.

Jag vill ha 2700:- + eventuell frakt men kan träffas upp för byte i Göteborg om så önskas.
    Hör av dig!

2. OneZerOne

OneZerOne Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Finns det 3G? Eventuella repor eller skavanker? Kvitto + garanti och låda? Medföljande tillbehör? ÅÄÖ på tangentbordet? Fungerar USB-ingångarna bra? Vilka format kan den läsa, fat och uppåt till NTFS?? Övrig info du anser värd att nämna?

Last edited: 9 juni 2012
  3. bengeman

bengeman Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tyvärr är det inte 3g. Har hela tiden använt sleeve till den så den är välbevarad utan repor, dock förljer inte sleeven med i priset. Garantin går ut nu i juni. Orginallåda och hdmikabel ingår i priset. Svenskt tangentbord alla bokstäver du vill ha. Jag har aldrig haft några problem med USB-ingångarna men har inte använt dem utan istället dropbox.

10", utrustad med ICS. Tror du kan använda både FAT och NTFS men det är nog bäst om du kollar själv ifall det är en dealbreaker.

I övrigt är jag bara grymt nöjd, men behöver den inte under sommaren och det är därför jag vill sälja den.

4. OneZerOne

OneZerOne Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Att den inte har 3G är tyvärr en dealbreaker då jag precis införskaffat ett joors kort. Men tack för att du tog dig tid till att svara, det hjälper nog nästa som kollar på din annons.

5. zyrax

zyrax Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag skulle kunna vara intresserad men befinner mig i Uppsala. Kan du ta den dit så får du 2500 av mig direkt.

Har du vägarna förbi eller är det omöjligt?

6. bruins

bruins Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

jag köper den gärna den för 2700 så kommer jag ner till GBG nu om någon dag för att slutföra affären

Last edited: 12 juni 2012
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.