Hej! Min fråga är enkel, men tydligen svår att hitta några svar på, har letat, tro mig. (om jag letat på fel plats är nått annat igen ) Om man byter ut recoveryn, rom, SPL osv, kan man då om man en gång ångrar sig köra HTC's RUU rätt in om man vill gå tillbaka till orginal rom? Eller kommer HTC's program att ku*a sig eftersom inte recoveryn, spl och sånt stämmer överrens?? Är på mina första steg på att roota och lägga in egen ROM, men jag vill kolla upp möjligheterna för retur till orginal innan man sätter igång med projektet.. Sitter just nu på en "perfected SPL" så det lär hårdhanskar till -F
Så länge som mobilen bootar så kan du använda RUU'n för att återgå, men om du misslyckas med att byta SPL så är det kört.
Tack för svaret, jag det där med SPL verkar ju inte kul, men efter att ha lusläst metoden med "Goldcard" så verkar det vara vägen att gå. Men då menar du att RUU'n skiter egentligen i vad som ligger i luren från förut?
Jag gick från Cyanogenmod till HTC:s senaste, den sa något om okänd version men den körde in och låste(ny SPL alltså) min telefon