Såg denna guide nyss på XDA, kan kanske vara nått? Jag har inte hört talas om det förut, men ser onekligen ut att finnas en knapp där.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1018620
Det ska alltså finnas en liten knapp om man tar bort skalet på baksidan, mellan högtalaren och kameran. Man ska enligt guiden på XDA trycka på knappen där med nått litet, och sen försöka 3-knappskombon. Man ska tydligen hålla inne knappen samtidigt som man gör kombon. Jag kikade på min tele, och det ser onekligen ut att finnas ett litet hål där så kanske funkar. Jag har dock ej provat då jag har fungerande kombo. Nån som inte har och vill prova?
Om det verkligen funkar så är det ju bra att veta att det finns alternativ till jigg om allt skulle gå åt skogen.
Edit; efter att nån på XDA skruvat upp hela telefonen och kikat vad som sitter på den platsen under skalet verkar det inte vara nån "knapp" där. Se bild på sidan 4 i den länkade tråden. Så det var nog snarare en tillfällighet att det funkade för trådskaparen just då. Det lät ju lite för bra för att vara sant, och att ingen hört talas om det, men man vet aldrig
/Emil
Click to expand...