Auto fyllnad

Diskussion i 'Galaxy S22' startad av PrinceOfDark, 20 jul 2023.

1. PrinceOfDark

PrinceOfDark Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Mitt problem är min frus problem.
    När hon skall göra en beställning på nätet så kommer alltid mina uppgifter fram som automatiskt val på hennes telefon.
    Varken jag eller hon vill ha det så.. Så min fråga är hur vi får bort mina uppgifter i hennes telefon.

2. Leo83

Leo83 Android Medlem

Mottagna gillanden:
    5 433

MINA ENHETER

Prova långtryck på förslagen och se om du får upp valet att ta bort förslaget.

Kolla annars bland inställningarna på webläsaren som används borde finnas möjlighet att aktivera/deaktivera. Skriver du ut vilken webläsare som används kan du säkert få hjälp om vart du ska kolla.

Välkommen till Swedroid förresten :)

Edit: Är du inloggad med ditt Google konto på din frus telefon? Eller inloggad på webbläsaren via något konto?

perterojanpera gillar detta.
  3. perterojanpera

perterojanpera Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max
    ROM:
    512GB
    Telefon 2:
    iPhone 11 Pro
    ROM:
    256GB
    om du använder Chrome-webbläsaren hittar du definitivt ett alternativ "automatisk fyllning" i inställningarna så att du kan ändra eller ta bort den informationen därifrån.

Om hennes telefon har någon annan lösenordshanterare som Samsung Password Manager eller något annat för andra telefoner måste du ta bort det därifrån.

Samtidigt måste du också se till att ni båda inte använder samma Google-konto i webbläsaren.

Heleg och bernard gillar detta.