Finns det nåt sätt att få bort animeringen av screen rotationen? det tar ju ett år innan den har roterat klart.
Finns en del tweakadds såsom spareparts och droidsans tweak. huruvida dom tar bort animationerna vet jag inte
Menu -> Settings -> Sound & Display -> Animation Bocka ur om den är bockad. Tror att det är det du söker, för jag har ingen animering. Rutan blir bara lite mörkare.
Nu har jag testat att ha både animering på och av. Det känns som bilden roterar snabbare när animeringen är på! märkligt! hoppas till nästa relase att det blir bättre och snabbare.
Det där förbannat dåligt. Jag HATAR när det är fördröjningar på sådana saker. Reklamfilmen för Nokia 5800 var ju rolig, den hade en jääääätttelång animering när den skulle gå över till landskapsläge, men jag hoppas den inte är så på riktigt.
hade en 5800 innan och den funkar inte riktigt på samma sätt. dock tar animationen fråbn porträtt till landskap ungefär likadant. dock hade dom en knapp på tangentbordet där du kunna välja vilken qwerty layout du ville ha. och att swappa mellan dom gick ju fortare