Autocad/DWG filer?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av ludde_018, 31 oktober 2011.

1. ludde_018

ludde_018 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Ny här och hoppas jag skriver på rätt ställe! Har ju sett att det finns folk som vet vad dom pratar om här, så jag hoppas någon kan hjälpa mig!

Önskar hitta en app som kan läsa dwg filer från minneskortet. Några måsten/ krav från min sida är att det måste funkar offline och att jag kan se i vilken mapp dom ligger sparade i. Har ca 3000 filer som ligger i mappar döpta till rätt namn. Filerna i sig har inga konkreta namn.

Så har någon något super förslag så mottages det tacksamt. Appen får självklart kosta pengar!

MVH Joakim

2. Rozeman

Rozeman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

ludde_018 gillar detta.
  3. ludde_018

ludde_018 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för svaret ;)

Har redan laddat ner denna.. Problemet för mig är att jag har så många filer och att filerna i sig inte har något bra namn. Dom ligger i mappar med rätt namn.. Så för att lyckas med det behöver jag kunna föra över både mappar och dwg filer till telefonen för att sedan kunna kolla på dom offline. AutoCAD WS har offline läge. Men man kan inte söka efter filer från telefonen, och inte öppna sparade filer på telefonen med den.

Har som sagt ca 2500 mappar med en eller två dwg ritningar i varje.. Jag jobbar med serivce om dagarna och hade önskat kunna titta på ritningarna direkt i telefonen. Känns ju som om det måste finnas ett behov av en vanlig läsare? Online lösningar kan säkert vara bra för många, men när mottagningen sviker så....