Automatiskt sms-utskick vid födelsedagar

Diskussion i 'Applikationer' startad av Bolin, 24 okt 2010.

1. Bolin

Bolin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Det finns ju flera appar där man kan lägga in automatiska sms-utskick till personer vid valda tidpunkter, men finns det någon app som kan synca med alla ens kontakters födelsedagar så att man slipper manuellt lägga till ett sms för varje person när de fyller år?

2. Kasch

Kasch Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Ursäkta mig men det verkar ju fullständigt meningslöst. Skulle hellre bli bortglömd på födelsedagen än att få en hög automatiskt genererade sms-gratulationer. T o m ett personligt utformat hatbrev skulle förmodligen kännas mer uppskattande :-)

3. Hotlips

Hotlips Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    48

MINA ENHETER

Fniss! Kasch jag tror (hoppas) att Bolin menar att han vill få ett SMS när någon i adressboken fyller år. Birthday.se kan skicka epost till dig ett par dagar innan någons fördelsedag och det finns ett flertal appar som håller reda på födelsedagar. Men seriöst om du söker ett program som kan skicka ett Grattis-SMS så har du antingen för många vänner eller borde allvarligt fundera på att sluta spela WOW.
    För som Kasch säger ett uppriktigt "Fuck you!" känns nog bättre än ett scriptat "Grattis!"

4. Hampa_D

Hampa_D Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    380

MINA ENHETER

5. Bolin

Bolin Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

@Katsch, @Hotlips: Eftersom jag varken bad om eran personliga åsikt eller vad ni själva föredrar för sätt att bli gratulerade på så känns era inlägg tämligen irrelevanta.

@Hampa_D; SMS Scheduler har jag provat. Funkar bra men saknar funktionen att synca med kontakters födelsedagar.