Avbruten uppdatering till 2.2

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Ridicule, 17 okt 2010.

1. Ridicule

Ridicule Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej
    Detta har hänt...
    Satt och uppgraderade min Galaxy S till 2.2.
    Rätt var det var hävdade den att sladden var urkopplad och avbröt mitt i.
    Jag har nu försökt återställa telefonen till inbyggda programvaran.
    Kan inte göra någonting, så fort jag försöker sätta igång telefonen eller kopplar in usb'n eller försöker komma in i återställningsläge så får jag bara upp en ikon som visar en mobiltelefon med en prickad linje till en dator som avbryts av en liten gul triangel med ett utropstecken i.

Vad fan ska jag göra? :S Har googlat och kollar på diverse tutorials, men hittar ingenting som belyser det här problemet!

2. stinger

stinger Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag har samma problem och kommer ingenstans blir till att ringa Service imorgon.

3. matrixen4

matrixen4 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej Guys!

Exakt samma problem här!
    Ingen combo funkar - så ingen recovery eller download mode.

Har läst runt lite o snackat me lite folk o den generella uppfattningen jag har fått är att man måste komma in på recovery eller download o sen flasha den med ny firmware. Är mycket tacksam om ni skriver här vad ni har kommit fram till... Hur gick det med servicen Stinger?

4. stinger

stinger Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Mmm men det är svårt att komma till recovery/download om man inte har någon tyvärr. Det fanns ingen på min. Jag ringde till Samsung i morse och dom sa att jag skulle lämna den på service så det är gjort nu. Denna gång lämnade jag den inte till Anovo för sist tog det över 1 månad.