Avinstallera appar genom webversionen av Market?

Diskussion i 'Applikationer' startad av HyvelTjuven, 24 dec 2011.

1. HyvelTjuven

HyvelTjuven Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Hej, jag är lite osäker på ifall jag skriver i rätt kategori här, var vänlig flytta tråden om det skulle vara fel! :)

Jag kollade nyligen igenom webversionen av Android Market och gick in på "Mina Appar", till min förvåning såg jag ungefär alla appar jag någonsin installerat på min nuvarande telefon (och de stod som installerade allihopa, den verkar alltså inte ha registrerat alla de appar jag avinstallerat genom tiden utan bara de jag installerat. Detta innebär att jag har ungefär fyra "sidor" av appar jag inte har använt på... gud vet när.

Jag har beställt en Galaxy Nexus och vill förstås inte att behöva kämpa med att bli av med alla dessa appar det första jag gör med telefonen när jag väl får den.

Jag har letat men hittar inget sätt att avinstallera eller avregistrera alla de appar jag inte vill ha längre genom webversionen av Market, går det ens? Om inte, finns det något annat sätt jag kan få börja "från början" så att säga med min nya telefon, utan att den börjar dra ner alla appar jag inte vill ha.

Jag vill ju fortfarande synca med samma gmail förstås, vilket jag är rädd för att det kan innebära problem.

Tack på förhand,
    HyvelTjuven

2. appel

appel Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123

MINA ENHETER

Det är helt normalt att den visar alla appar du installerat där. Borde inte stå som installerade om du avinstallerat iofs. Är iaf ganska säker på att du kan välja att inte återställa appar och inställningar när startar din nya mobil första gången.

HyvelTjuven gillar detta.
  3. HyvelTjuven

HyvelTjuven Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Åh, toppen, om så är fallet så är det ju inga problem.

God Jul på dig!