Problem: Aviseringar från Homey Pro till telefonen slutar fungera

Diskussion i 'Samsung Galaxy Z Fold 6' startad av STJ1973, 19 jan 2025.

1. STJ1973

STJ1973 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Har sedan i julas återgått till Android efter några år med iphone. Med iphone hade jag inga problem alls med presence eller uteblivna notifikationer från Homey.

Har nu en Samsung Fold 6 och upplever att notifikationerna slutar komma efter ett tag, dom kommer inte senare utan uteblir helt. Presence verkar dock fungera. Jag tycker mig ha justerat alla relevanta inställningar för energispar och inställningar för notifikationer. Startar jag om Homeyappen på telefonen så kommer aviseringarna under några timmar men slutar sedan att fungera. Mycket frustrerande då jag har ett gäng ja/nej-flows! Jag har min iphone/watch igång parallellt så jag ser att aviseringarna går fram till dessa.

Någon med Android/Samsung som har något tips på vad jag kan ha missat? Jag har gått igenom alla steg som beskrivs på nedanstående sida. Dubbel, trippel, kvadruppel kollat allt. Men det vill sig inte :-(

Vad göra?

The Samsung phone's applications aren't sending notifications. | Samsung Gulf

upload_2025-1-19_16-4-47.png

Tack på förhand!!

2. STJ1973

STJ1973 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Om någon råkar ut för liknande problem...

Nu har jag äntligen hittat vad det beror på. Eller snarare Athom support... Det slutar komma notifikationer när det finns 24 stycken som man inte svept bort i drawern.