backup av teman

Diskussion i 'Desire - Frågor och problem' startad av salmonsalar, 24 jun 2010.

1. salmonsalar

salmonsalar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag gjorde en hardreset på telefonen idag då den börjat föra ett eget liv det senaste.
    Trodde i min enfald att teman och alla inställningar jag gjort skulle gjort backup på och läggas tillbaka igen efter reset men inte då., Det var nog fanimej det sämsta jag vart med om sedan jag skaffade en trippel 8 för många herrans år sedan.
    Hur i helvete tänker man när man inte kan backupa sina teman, hur man lagt upp sina appar och widgets etc på sina skärmar???
    Kollar jag på auto backupinställningen så är den ju ibockad och där står att man skall få tillbaka sina inställningar efter em hårdreset men det enda som kom tillbaka var mina kontakter och tacka fan för det - de ligger ju på google kontot.
    Sedan så var det ju tråkigt att alla appar försvann samt att alla inställningar etc i dem och var som bortblåsta.
    Hade bakupat alla appar med EZexplorer innan men det var ju ganska ogjort... Trodde den skulle backupa med inställningar jag gjort men icke sa nicke.

Jävla skithelvete säger jag bara. Är så förbannad så jag funderar på att skicka telefonen åt h*lvete.

2. salmonsalar

salmonsalar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jo en grej till,
    alla mina bokmärken for ju åt skogen med.
    Hur svåprt kan det vara att synka dem med mitt google konto också??
    Jag kör ju Chrome på mina datorer och det funkar ju bra så varför i h*vete kan de inte få in det i telefonen för??