Backup Galaxy spica

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av Das-Papier, 24 maj 2010.

1. Das-Papier

Das-Papier Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tänkte köra en backup på min spica pga uppdateringen till 2.1 (Gör det via samsungs hemsida, NPC är skit.) Vet ni något bra program/tjänst man kan använda för att fixa det och hur??

//D-P

2. snajk

snajk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Beror på vad du menar. Alla kontakter och sånt finns på gmail om du använder gmail. Om du vall spara dina gamla sms så finns det program för det på market, typ sms backup eller nåt sånt. Om du vill ha backup på programmen så kan du använda något program för det, typ astro file manager och därifrån välja de program du vill spara och sen, när uppdateringen är färdig, får du ladda ner astro från market igen och sen bara välja att återställa de program du vill ha från SD-kortet.

3. jorgen_paulsson

jorgen_paulsson Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tack för tipset att köra via Samsungs hemsida för uppdatering av Spica, håller med om att NPC är skit, den hittar väldigt sällan telefonen.

Det finns ett suveränt program på Market, för backup av SMS, som heter "Handu backup for Android v1.4". Enkelt att använda.

4. Pliind

Pliind Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    363
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Platta:
    iPad Pro
    Övrigt:
    Apple Watch Ultra
    Om du vill köra backup på dina sms så rekommenderar jag "sms backup" funkade klockrent för mig! Det du kan göra är att följa delar av min guide för rootning (klistrad) men du laddar bara ner Odin och spica_jc3.ops filerna från min guide, sedan tankar du fw från samsung och lägger filerna på respektive plats i odin (alla filer har samma namn som platserna i programmet)