Efter att lagt det här med att det inte går att byta gmailkonto utan att gå tillbaka till fabriksinställningarna så har jag försökt ta nya tag..men, det verkar som att någon fortfarande driver med mig.
Jag vill, såklart, ha med mig alla kontakter och kalenderdata. Men döm av min förvåning (eller förresten, jag blir inte förvånad längre) när jag upptäcker att detta kräver tydligen både det ena och det andra i form av köp av backupprogramvara. Alltså, det går tydligen inte att backa upp i HTC Sync för att sedan återställa dessa kontakter/kalender.
Snälla, någon vänlig själ, säg att det inte är sant. Kan det verkligen vara så att HTC egen sync inte kan ta backup på de kontakter/kalendrar som finns i telefonen. Återigen måste det va någon som skämtar med mig..
Alltså, jag hade en P800 Ericsson en gång i tiden för sisådär 8 år sedan..tom den klarade detta fundamentala..
Återigen kära Hero-användare, väck mig ur denna mardröm..säg att det är ett skämt, kom sedan med en enkel beskrivning har jag med HTC-sync kan ta backup på min telefon..please..
En massa tonårsdravel om att jag borde inte fattar någonting och att Hero/Android är det bästa som finns undanbedes.
Ge mig istället lösningen, om det nu finns en sådan.:confused:

Click to expand...