Backup med Titanium!

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Angst-maN, 14 jun 2011.

1. Angst-maN

Angst-maN Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

Hej!

Skulle lägge över CM6 v5 på min Pro.

Har Titanium backup, det jag inte fattar är efter man rensat allt och öaggt över v5 av CM6, hur kan man få tillbax allt genom Titanium? Hade velat ha tibax apparna och gammla sms komversationer atomatiskt, funakr de eller hur ska man gå till väga? lyckades insallera tibbax apparna en och en genom titanium, men kändes lika lätt att hämta dem från market igen,, då data som var sparat till programmen inte kom med, då sms komversationerna i handcent hade varit nice,,,

Tror ni fattar vad jag menar,,detta är som rinnande vatten för er, så hjälp hade varit underbart! :D

Tack

2. ehnvis

ehnvis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    49
    Telefon:
    LG G5

MINA ENHETER

Telefon:
    LG G5
    ROM:
    Orginal
    Bästa sättet man kan göra med SMS är att helt enkelt köra backup på dem till Gmail via SMS Backup+. Då har man ett ställe som man kan läsa dem på samt att man slipper problem med telefonen om man får slut på minne.

3. DanielMalmgren

DanielMalmgren Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    74

MINA ENHETER

Du plockar upp menyn i Titanium och väljer "Batch", där finns en radda olika jobb, t ex ett för att återställa alla backupade appar. Kör du betal-versionen är det bara att luta sig tillbaka en stund, med gratisversionen måste du godkänna för varje app som återställs.

/Daniel