hittar inget ställe ja kan ta upp detta i så ja testar här har bränt mycke mp3 musik som funkar,förutom nån enstaka skiva. men i da brände ja 3 skivor som inte funkar i bilen eller hemmabion.står bad disc därimot funkar dom i datorn o i blu rayspelaren testat på 8 ggr men funkar inte endå testade nu att bränna som vanlig cd på 40 ggr o då funkar de va e problemet de har ju funkat innan kan de va skivorna .programmet,filerna,brännaren bränner med cd burner xp och data disc som altid iso,data.mp3cd o dvd ja gör som ja gjorde för några dagar sedan o flera år tillbaka o nu funkar de inte hux flux testat på olika sorters skivor nu men de funkar inte i bilsterion står de nått formatera error nånting är det nått som kryssats ur tro ,vad ska va ibockat fattar ingenting
Haha har precis lika problem med min bil.. Brände 2 skivor och de funkar inte ingenaning vad som kan fela
har laddat ner det flera ggr grån olika ställe men de hjälper inte laddade ner ett annat som heter burn aware,funkar kanon så nån skit me inställningen på burner e de no men de skiter ja i nu
vad brände du ut i för format? testade först audio-cd men då fick jag "cd error" men sen så testade jag mp3-disc och då fungerade det inte men den laddade ändå låtarna, fick dvs inget "cd error" med mp3-disc.. Har en cd i bilen som fungerar och speccsen på stereon säger att den klarar vanliga cd-r, fan också. Ger upp och köper en ny med aux ><